Tähelepanekuid:
- noot on esitatud kujul, kus erinevate läbimängude samad osad on üksteise all kohakuti, nii on kergem jälgida muutusi igas järgnevas läbimängus (tühjad taktid näitavad, et selles konkreetses taktis ei ole midagi muutunud võrreldes eelnevaga)
- pilliloo tervikvormiks on AB AB CC
- tähelepanu väärib, et viiuldaja mängib tavapärasest erineva rütmiga (B-osas näit) ning kasutab tavapärases D-duuris mängides madaldatud seitsmendat ja kõrgendatud neljandat astet, mis omakorda viitab skaalale, mis esineb näiteks parmu- või sarvepillil (viimast olla pillimees ka ise noorpõlves mänginud)
- samuti pole välistatud, et viiuldaja sõrmed ei kuulanud enam sõna, millele pillimees on ka ise heliplaadistamise käigus viidanud (loe lähemalt) - ja seda justnimelt käesoleva loo puhul (sest tema mängitud kaks ülejäänud lugu ei tee selliseid "trikke")
|